Waar vind ik een goede om mijn marketing uit te voeren?

Flexibele aanpak van uw marketing activiteiten door support in verschillende werkvormen. Marketing coordinatie & support. Omdat werkzaamheden divers zijn en de situaties in uw organisatie kunnen veranderen.

Wat is Marketing coordinatie & support?

Ondersteuning van uw marketing activiteiten in verschillende werkvormen. Omdat werkzaamheden divers zijn, en situaties in uw organisatie kunnen veranderen. Flexibele aanpak van uw marketing activiteiten.

Waarom is Marketing coordinatie & support belangrijk?

Uitvoering van marketing werkzaamheden. Executie. Getting things done. Meters maken met uw marketing.

Wanneer is Marketing coordinatie & support belangrijk?

Wanneer u er niet uitkomt op marketing gebied. Soms heeft u te weinig personeel of gaten in uw team, of wilt u een special project doen met tijdelijke piek belasting. Of bij zwangerschapsverlof van uw communicatie afdeling, of bij overbelasting van uw online marketing team, of soms gewoon wat extra sparren en support voor uw marketing aanpak.

Wat zit er in Marketing coordinatie & support ?

  • Uitvoer van marketing activiteiten
  • Marketing coordinatie
  • Basic project management
  • Intake & check van uw situatie

Hoe doen we dat?

Opties:

  • Freelance uur basis bv op 8 u per week (of juist meer – in overleg)
  • Interim, als interimmer de rol van marketing coordinator tijdelijk invullen

Hoe lang duurt dat?

Hangt er van af. Soms is parttime nodig, of juist alleen voor een speciaal project (bv branding, of crm implementatie, of om marketing campagnes op te zetten, of de SEA activiteiten te beheren). Dit verschilt dus per organisatie.

Wat is dan het resultaat?

  • Support van uw marketing activeiten
  • Extra uitvoer kracht voor uw marketing
  • Opvangen van gaten in uw marketing team
  • Tijdelijk extra capaciteit voor uw marketing team
  • Extra impuls voor uw marketing afdeling 

Inclusief

    • Verkennend gesprek
    • Voorstel werkzaamheden & tijdsplanning
    • Prijs opgaaf

Wat is dan de investering?

Het is altijd maatwerk. We houden rekening met uw situatie. Na een verkennend gesprek, kunnen we komen tot een passend voorstel, dat geschikt is voor uw situatie.

De Voordelen

  • Extra capaciteit voor uw marketing afdeling
  • Snel up & running door ervaring
  • Nieuwe marketing experts in huis

Klant reakties

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur, CAP5 B.V.

.

”Als eigenaar van een groeiende onderneming was het fijn te ervaren dat het expertise gebied van Comma Online rijkt van meetbare details tot aan inzicht van en vertaling naar bedrijfsbelangen.

Daarnaast erg vriendelijk, prettig in de omgang en gevoel voor humor. Een absolute topper om mee samen te werken!” 

Gerard Petersen

Directeur CAP5 B.V.

Contact

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op of vraag een offerte aan. We helpen u graag.

Vrijblijvend gesprek nodig?

Heeft u behoefte aan een direct vrijblijvend gesprek? Boek dan hier gelijk een afspraak in de agenda.